Always and forever

Vänner är ingenting man bara får, det är någonting man förtjänar. Och jag har märkt att en del personer jag trodde jag var super nära med, helt enkelt inte är de personer jag trodde. Jag känner mig ganska lurad, på ett förvånat sätt. Alla de där skratten, tårarna, minnena och bilderna känns helt plötsligt som ingenting. En vän är någon som stöttar en vad det är gäller, men som samtidigt säger vad den tycker. Men det finns en person, som jag vill säga en sak till. Och det är Lisa Asplund, min allra finaste. Jag vill säga tack för att du är du. Tack för alla fina stunder. Tack för att du alltid finns vid min sida. En vän som du, det är det inte många som har. Det är du och jag mot världen, always and forever. För när jag känner mig sådär sur och irriterad då är det du som förstår mig precis. och mitt i havet bland vänner, lyser du starkare än solen. ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa Asplund

finner inga ord. du är så sjukt fin Felicia!

jag älskar dig, jag finns alltid och kommer alltid göra det vad som än händer!<3

2011-12-18 @ 16:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0