Sweden without you

hej alla förhoppningsvis glada bloggläsare! (:

Idag har ju Felicia lämnat oss och jag har fått äran att blogga lite åt henne, wiiiiiiiiiie!
När jag vaknade imorse hade jag fått ett jätte gulligt farväl sms av Felicia...
Känns som du ska vara borta forever...
Allt blir så mycket jobbigare när jag vet att du inte är hemma men vi ses snart igen! :)

Nu sitter jag här och väntar på att Helena ska plinga på min dörr, vilket hon kommer göra om typ 1 minut.
Vi ska nog se på någon film sen fixa oss i ordning för Födelsedagsparty hos Krille.
Idag har jag bara gymmat och sovit så jag har inte så jätte mycket mer att skriva idag.

Bättre än inget!

Många Pussar och Kramar Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0