A friend is someone who knows the song in youre heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.


Här sitter jag med Lisa fisa, min nya "Sebastian" och gör egentligen ingenting. Vi var nyss ute på en liten promenad och börja snacka om singelivet. Vi båda sa det att det är egenligen mycket skönare att ha en nära bästavän än en pojkvän. Vi kan flirta med vem vi vill, vi behöver inte oroa oss för att förlora den andra eller att den ska vara otrogen, vi är som ett par bortsätt från den sexuella biten. Så klart det är underbart med en pojkvän vid sin sida. Men just nu är jag väldigt nöjd som singel och jag känner att livet är underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0