If you were happy before you knew someone, you will be happy again

Ja, då är ännu en ny blogg skapad. Men ni ska få en anledninga som förklarar det hela. Min första blogg skaffade jag månaden innan jag och Sebastian blev tillsammans, så då kan ni förstå att i hela den bloggen fanns det inlägg om oss två, vilket inte känns särskilt bra nu när jag lämnat honom bakom mig och försöker gå vidare.

Sedan bytte jag till myshowroom, men det var inte alls min grej. Segt och komplicerat. Nej, ingenting för mig. Och så såg jag faktiskt att blogg.se har kommit med en app, så om jag byter tillbaka hit kommer ni få bättre uppdatering då jag kan blogga från mobilen!
Här kommer jag iallafall stanna ett bra tag framöver, det lovar jag er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0