lista

Om mig

Namn: Felicia Elander
Piercingar: 3 hål i öronen.

Tatueringar: inga

Längd:  163! woho har växt 2 cm, den ni!

Skostorlek:  37 och 38

Hårfärg: Blond.
Fräknar: jodå på sommaren eller när jag solar solarium.

Kär? om jag säger ja så ljuger jag, om jag säger nej så ljuger jag. Någonstans i mitten därimellan.

Önskar du att du bodde någon annanstans? När jag kollar utanför fönstret, ja.

Vilket schampo använder du? det som finns hemma.

Vilken parfym använder du? Chanel för det mesta

Vad är du rädd för? mörker.

Gillar du att tvätta? absolut inte.

Gillar du berg- och dalbanor? såklart!

 

Favorit...

Låt: väldigt många
Sak att göra: Skratta

Sport: just nu Zumba

Dryck: Chailatte

Kläder: blusar

Film: the last song just nu

Bil: Ferrari eller porsche

Serie: one tree hill

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? jodå, dom senaste månaderna.

Ljugit för någon? haha ja

Varit i slagsmål? nej!

Träffat någon från internet IRL? Ja.

 

Antal...

Gånger du varit kär? några gånger, men endast älskat en person.

Gånger ditt hjärta brustit? 3 gånger, av samma person.

Hjärtan brustet på grund av dig? vet inte.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ojojoj, alla dom orkar jag inte räkna upp.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? ingen aning


Senaste...

Filmen du hyrde? kommer inte ihåg vad dom heter.

Filmen du köpte? kommer inte ihåg det heller.

Låten du hörde: Mistletoe - justin bieber

Låten du laddade ner? Adele - some one like you

Personen du ringde? pappa

Personen som ringde dig? Marcus

TV-program du såg? Mitt stora feta syrianska bröllop

Person du tänkte på? Lisa

Boken du läste? the snapper (ett måste av skolan)

Personen du fick e-mail av? Jennifer

Personen du fick brev av? jadu, det var en bra fråga!

Personen du fick sms av? Christoffer

Gången hela din familj åt middag tillsammans? förrgår

Saken du köpte? skaldjurssallad <3

Vad har du gjort idag? skolan och varit med Lisa, Markus och Joni
Var det kul? jodå

Brukar du svära mycket? det händer

När stiger du upp på morgonen? tidig vecka halv 6, sen vecka vid 9

Vad har du på dig? sovtröja

Vad ska du göra ikväll? kolla tv

Vad är du allergisk mot? irriterande människor

Var har du ont? knät

Använder du hårspray? ja, ibland

Kan du stå på händer? nej..

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström

Salt eller socker? olika

Gillar du ketchup? ja

Är du glad nu? nja

Var du glad igår? ja

Vad dansar du till? musik?

Stockholm är...? sveriges huvudstad

Göteborg är...? en trevlig stag

Kan du sjunga? det kan jag, fast inte bra

Spaghetti eller makaroner? makaroner!!!!

Land du vill besöka just nu? maldiverna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0