nothing is more beautiful than a smile that has struggled through tears.

Fredag, ja då var helgen här ännu en gång. Fyrtioandra gången detta år. Ganska otroligt att det bara varit 42 helger 2011, när det känns som så många fler. Denna helg kommer bli en av dom som tillhör dom bättre, fastän den inte börjat som jag tänkt mig. Nej, för ikväll ska jag inte göra någonting alls fastän jag egentligen hade tänkt följa med N på fest. Men sen sa han att det inte blev någon. Så då får det bli gossip girl helt enkelt. Det kanske är skönt det med, bara ligga och ta det lugnt. Snart ska jag väl ta mig ett bad och ta hand om mig själv. Det är viktigt det, att må bra inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0