you had me at hello

Godkväll mina vänner! Har precis ätit middag med familjen och farfar som är här på besök. Lika mysigt som vanligt är det ♥ snart blir det fika och kaffe innan vi alla slänger oss i soffan framför tv:n. Jag måste bara påpeka att jag har världens bästa familj. Är så glad och stolt över dom! En annan sak jag är stolt över är mig själv. Ja, för farfar frågade nämligen om jag vill prova övningsköra i hans porsche. Ni anar inte hur glad jag blev, och svarade ja med världens största leénde! Nu ska jag och min syster beställa skal till våra mobiler! vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Wilhelmtanja

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-12-01 @ 06:04:34
URL: http://wilhelmtanja.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0