You're the only thing that's worth holding on to.

vilken jävla dag. Tyska och matte prov stod på schemat. Nu är dom iallafall gjorde och jag kan koppla bort det från mitt huvud. Dagen belv inte bättre av att jag bröjade bråka med en person jag verkligen inte vill bråka med, skönt att vi löste det iaf och jag är så himla glad att jag har min fina Lisa som alltid finns vid min sida. Jag längtar tills imorgon för jag vet att jag kommer skratta så mycket att magrutorna bara blir fler och fler. Ja, tillsammans med henne blir allt så bra. En bästavän, det är något alla borde ha. bästa!

Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaaaaa :D

kan ju lika gärna säga att med dig är jag alltid som gladast.

du har fått mig att bli den jag är idag.

Du är underbar jag älskar dig!

2011-12-11 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0