Happy ending

Hej hopp :D
Idag så vaknade jag klockan 7 för att göra mig redo till bussen som tog oss vidare till nykvarn.
Jag kan ju medge själv att de är första gången på lovet jag går upp så här tidigt och att jag ens
höll mig vaken hela dagen är nog ett under. jag är vaken än!

När man är sjukt trött så är man inte direkt pepp på att alla 3 ungar springer åt varsitt håll,
ingen lyssnar, 2st är i trotsåldern, ena ska ha det och den andra de där...
jag och Linn bara kollade på varandra och drömde vidare att vi var hemma i sängen men
då blev man petad med en turspenna i ansiktet.. -.-

Sist jag och Felicia passade dom små liven var de helt lugna och fina men nu när de har lärt
känna mig så är dom helt tvärt emot. Jag är helt slut idag så jag ska gå och lägga mig nu
faktiskt.

Och imorgon kväll kommer Felicia äntligen hem! tiden har gått hyfsat fort fast man har
saknat henne :( Hoppas iaf att hon har haft det roligt och shoppat mycket ! :D

Imorgon tar Felicia över! har varit roligt att få testa på blogglivet eftersom att jag inte
har en egen hihi.

Många pussar och kramar! Farväl !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0