utmaning

jag satt och läste mina gamla bloggar, cool tjej hej och insåg att jag aldrig klarat av att göra klart en sån där lista där man ska berätta om sig själv eller speciella minnen osv. Därför tänkte jag ta tag i saken och klara en sån, vill inte dö utan att ha klarat det! så då kör vi på helt enkelt

Dag 1 – En bild på mig + 10 sanningar om mig
Dag 2 – Min drömkille
Dag 3 – Godaste drickan
Dag 4 – En bild på dig och ett syskon
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nått annat just nu
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon
Dag 7 – En dålig vana jag önskar jag inte hade
Dag 8 – Bild på mig och min bästa vän
Dag 9 – Min mobil
Dag 10 – En bild på ett ställe jag vart på
Dag 11 – Mitt drömbröllop
Dag 12 – En bild på mig själv när jag var liten
Dag 13 – Någonting jag ångrar
Dag 14 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför
Dag 15 – Vad jag åt idag
Dag 16 – Det bästa jag vet
Dag 17 – Min favorit film
Dag 18 – En bild på mig själv som någon annan tagit
Dag 19 – En låt som får mig att gråta
Dag 20 – En bild som väcker minnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0