Godkväll!

snart slår mina ögonlock ihop och då kommer jag inte kunna öppna upp dom på ett bra tag. Jag är såå himla trött att jag kan somna vilken sekund som helst! Skolan var en riktigt seg dag, från 9 till 17.. varav håltimme mellan 10.30 till 12.30. Hur som helst kolla vi på en film på tyskan då både jag och Jennifer nästan slumrade till, sen blev det matte repitition tills provet på torsdag och så avslutade vi det hela med 2 timmar naturkunskap, wihoo. Nej, jag hade inte riktigt en sån glädje inför den lektionen. Men jag och Jennifer jobbade på kanon bra så nu behöver vi inte alls känna stress inför den uppgiften :) nu ska jag ta en snabb dusch, kolla på en film och somna till den. Vi hörs mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0