i honestly believed in you

jag känner mig besviken på dig, eller ska jag säga er båda? Det är som att du alltid ska förstöra när jag äntligen tagit mig till toppen igen. Jag tror faktiskt inte du förstår vilka spår du har satt i mig, hur svårt det är för mig att ta mig förbi alla hinder gång på gång. Dig kan jag absolut inte förlåta och det jag äntligen byggt upp har du förstört, ingenting kommer bli som det va igår. Jag har lärt mig att det är så lätt för alla att säga gör si, gör så och när man väl gjort som dom sagt går dom emot vad dom själva sagt och går sin egna väg. Bra jobbat, jag antar att det var såhär du ville att det skulle bli. Jag kan inte säga annat än att jag är helt tom inuti mig, på grund av er båda.

Kommentarer
Postat av: Julia Bradford

Du vet att jag alltid kommer att finnas vid din sida!

Smsa mig!

2011-10-12 @ 09:08:46
URL: http://jjuliabradford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0