you're too young to belive it's not going to be okey.

Hur stark är det menat att en människa ska vara? Hur mycket kan andra människor gå för att förstöra för andra? Det jag egentligen vill säga är hur långt är du villig att gå för att trycka ner mig igen? Kära du, jag har sagt det tusen gånger till dig. Vi två borde inte ha någon kontakt längre. Men ändå finns du där, ändå ska du skicka små sms, ändå ska du skriva dina statusar om hur lycklig du är och forstätta låtsas att allt är bra. Ja, för du vägrar berätta sanningen för dom andra. Du kommer gång på gång tillbaka till mig, du kan ringa mig med gråten i halsen och böna och be om hjälp. Och dum nog faller jag tillbaka, där står jag igen och tar reda på dina problem, när jag egentligen borde stänga av mina känslor. För hur många gånger har jag ringt till dig och frågat om hjälp? hur många gånger har jag skickat sms och rivit upp allt igen? aldrig. Nej, för det är du som åstakommit den ledsamhet som jag faktiskt kan känna av ibland, det är du som har gjort mig så fruktansvärt rädd att förlora något igen. Det finns många saker som jag minns med ett leende, det finns tusen stunder då jag längtar tillbaks till dig. Men skillnaden mellan då och nu är att jag inte känner igen dig längre. Eller kanske gör jag det? du har kanske alltid betett dig såhär? det kanske bara är jag som varit för blåögd och sett allt ur min egna lilla värld, ja, där du var solen, då allt kretsade kring dig. Vi alla vet att jag saknar dig och du gör det inte lättare för mig när du alltid kommer in i bilden igen när jag äntligen släppt dig. Men det finns en lycka mitt i allt det här, varje gång detta sker så är jag smart nog att inse att vi inte är menade för varandra, det finns inget du och jag längre. och varje gång som du trycker ner mig växer jag och blir starkare. Ja, varje gång kommer jag ett steg närmare lyckan. Tack för det, jag menar det verkligen.

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: bara bra, själv? :)

2011-10-15 @ 09:02:56
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0