Sometimes, two people have to fall apart to realize how much they need to fall back together.

Idag fick jag höra något som faktiskt fick mig att reagera. En tjej i min klass kom fram till mig och sa "jag ser upp till dig och Sebastian, ni är mina förebilder inom kärlek" mina förebilder.. Många lägger sig i vårt förhållande och gillar att diskutera det. Jag ska inte ljuga för er, utan några blev lite halvsura när jag berättade att det är vi igen. Men 95 % av dom jag berättat det för har blivit förvånansvärt glada och tycker det är jättekul. Jag själv tänker inte sitta och förklara allt som hänt, för det stannar mellan han och mig. Dom som behöver veta det, dom vet det redan. Men att få höra att vi är förebilder, är något jag aldrig tänkt på tidigare. Jag har tänkt på att folk ser upp på hur mycket vi klarat av tillsammans, eller allt vi gått igenom. Glad blev jag och dom där orden har ekat i huvudet hela dagen. och nu berättar jag det för er på bloggen också att ja, jag och Sebastian är tillsammans igen. Vi har aldrig vart såhär mogna, och vi har aldrig vart såhär kära. Vi ser en framtid ihop, och det får mig att le. Det får mig att vara lycklig!

Kommentarer
Postat av: S

<3

2012-01-20 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0