JULLOV

wiiho, där satt den! den här dagen har bara bringat lycka. om man bortser från vissa delar av julavslutningen som hyllades till en person som tyvär inte längre finns vid liv.. hemskt, riktigt hemskt.. efter avslutningen åkte jag och mina tjejer till gallerian för att julshoppa lite, efter det blev det mat i kungshallen med mycket skratt som vanligt, lite mer julshopping efter det och slutligen åkte jag hemåt för att möta upp Lisa. Hemma hos henne blev det film, ben and jerry's, kladdkaka och fixande av mina naglar! nu har jag världens mest fina naglar, gjorda av min egna manikyrist ;) klätt julgranen har jag också gjort, lagt alla julklappar på plats och druckit julmust till det. livet är på topp, det är något som är säkert!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0