Mitt place med fisen

Vet ni vad jag har? Jo, det är nämligen så att jag har min fina bästavän sittandes brevid mig och gör min lördag allmänt bra. Moffar godis gör hon också. vadå tjockis?.. neej, nu ska jag inte vara sån för sanningen är den att jag ätit lika mycket godis jag, och det får man göra. För det är lördag. Vad vi gör är att bråka om vem som kan hitta mattan i godisskålen hehe. Kollar på så mycket bättre gör vi också, och det var då banne mig drammatik innan vi satte på tv:n. Dela med mig av det kan jag göra också:

Lisa - Ska vi sätta på tv:n nu då?
Jag - Jaa det kan vi..
*jag kollar på klockan och upptäcker att den är 20.08*
Jag - Shit det börja för jättelänge sen ju!!
Lisa - Jättelänge?! Faktiskt bara åtta minuter!
sen brast vi ut i garv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0