feelings "off"

Den här dagen har varit en katastrof. Vaknade kvart över sex, gick upp vid sju och satte mig med skolböckerna framför mig trots att jag började tjugo i ett. Men så är det om man har prov, inlämmningar och redovisningar i varje ämne samt läxor som lärarna kräver utöver examinationerna. Riktigt surt och sönder stressad, ja det börjar bli en vardag. Allt ska va inne om precis en vecka och här sitter jag med en lista med 8 punkter som jag antingen måste göra klart och skicka in eller plugga på och redovisa när det är provdags. Men inte ska man klaga, livet rullar på ändå. Jag har också fått reda på att en person har försvunnit från jorden, vilket känns lite halv tungt. Får se om jag ens orkar ta mig till skolan imorgon. Och ja, det är något jag faktiskt inte kan sluta klaga på. För att ta ifrån någon livet är inget någon förtjänar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0